مبل خانه شیک بهترین و قدیمی ترین شرکت خدمات مبل در ایران

اما در برخی موارد هزینه کار تفاوت‌های چشمگیری نسبت به سایر مراکزی دارد. تعمیر فوم مبل , فرو رفتگی تشک و دسته های مبل راحتی جز خرابی های مبلمان راحتی است که تقریبا همه ما تجربه آن را داریم.۲ دلیل اصلی ایجاد این مشکل استفاده زیاد از مبل و کیفیت پایین فوم و فنر و در کل مواد اولیه به کار رفته در مبل است. تعمیرات مبلمان در تهران و کرج گستردگی زیادی دارد و تقریبا تمام مدل های مبلمان را در بر می گیرد. اصولا مبل های راحتی در خانه ها  به صورت مستمر مورد استفاده قرار می گیرد. همین امر سبب می شود تا حالت طبیعی این مبل ها با گذشت زمان تغییراتی کند.

به همین علت بیشتر افراد انتظار دارند مبلمان ها تا چندین سال در محیط منزل کارایی داشته باشند. البته نرخ بالای خرید مبل بر این تصمیم گیری تاثیر زیادی دارد. اگر با شکستگی کلاف مبل، دسته، پایه مبل یا پارگی نوار مبل مواجه شدید، می توانید جهت تعمیر مبل اقدام کنید.

Sofashik تعمیر مبل

اما متخصصان خانه شیک بر این باورند که با در نظر گرفتن برآیند تمام ویژگی‌ها، چوب راش و گردو بهترین انتخاب برای مبلمان به شمار میروند. البته انتخاب این دو مورد ممکن است باعث افزایش قیمت چشمگیر مبلمان شود. چوب چنار برای مبل نیز در اولویت های بعدی بهترین نوع، قرار میگیرد. با وجود اینکه خانه شیک، مبلمان را تحت نظارت کارشناس و با کارگران حرفه‌ای به کارگاه انتقال می‌دهد و در نهایت نیز به همین صورت به خانه باز می‌گرداند، اما تعمیرات بدون جابجایی مبل، امنیت بیشتری دارد. این موضوع باعث شده است که خانه شیک برخی از خدمات رویه کوبی خود را در منزل ارائه دهد. در برخی موارد رویه کوبی فرآیند پیچیده‌ای ندارد و ممکن است بتوان این کار را در منزل انجام داد.

در نتیجه حتما باید برای سلامتی خود از تخم پنبه باکیفیت بالا در کار استفاده کنیم. رویه کوبی تأثیر زیادی در زیبایی مبلمان دارد و به همین دلیل، باید توسط فردی ماهر و کارآزموده انجام ‌‌شود. یک رویه‌کوب ماهر باید بتواند پارچه رومبلی را با ظرافت و بدون عیب و نقص، طوری روی مبل بکشد که طرح پارچه، راه‌ها و یا گل‌های پارچه نمای زیبایی بر روی کار پیدا کنند. برخی از افراد با تعمیرات مبل کرج مخالفند و علت این است که یکبار مبلمان خود را برای تعمیر سپرده اند اما نتیجه دلخواه نگرفته اند.

کارشناسان تعمیرات در هنگام مراجعه همراه خود آلبومی از انواع پارچه های مبلی را به منزل شما می آورند و میتوانید انتخاب پارچه را در محل انجام دهید. کیفیت پارچه مبل بسیار اهمیت دارد پس لازم است پارچه ای انتخاب کنید که منایب مبل شما باشد و در برابر کثیفی و لکه و پارگی مقاومت خوبی داشته باشد. نجاری مبل حرفه ای است که طی آن یک تکه چوب توسط ابزارآلات مخصوص تراشیده شده و به فرم دلخواه برای ساخت مبل در می آید. در نجاری مبل هنر دست نجار و فردی که قرار است مراحل کار را انجام دهد بسیار مهم است.

Sofashik تعمیر مبل

شما میتوانید به وبسایت خانه شیک به نشانی Sofashik.com رجوع کنید. برای شروع کار رویه کوبی، باید اول روکش پارچه ای مبل را شکافت و پارچه را جدا نمود. بعد از اینکه تفاوت بین فوم و اسفنج را فهمیدید حال باید بدانید از کدام اسفنج برای مبلمان خود باید استفاده کنید. برای کار های استیل باید از فوم های سرد استفاده کنید ولی برای کارهای راحتی میتونید از فوم گرم هم استفاده کنید. تراکم فوم خیلی روی کیفیت آن تاثیر گذار است برای تشخیص فوم سرد یا گرم هم به این نکته توجه کنید که فوم گرم خیلی نرم از فوم سرد است روی نشیمنگاه مبل با دست فشار بدید و بردارید، اگر فرورفتگی سریع به حالت خودش برگشت یعنی از فوم سرد استفاده شده. البته چوب های مشابه گردو در بازار فراوان هستند و تشخیص آنها از عهده افرادی که در صنعت چوب و مبلمان فعالیت نمیکنند، خارج است.

Sofashik تعمیر مبل

چرا که به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات انواع مبلمان، فعالیت میکند. یعنی متخصصین رویه کوب ابتدا باید کلاف مبل، فنرها و سایر قسمت های آسیب دیده در بدنه مبل را تعمیر کنند، سپس به سراغ دوخت رویه و پارچه جدید بروند. تعمیر مبل در کرج گزینه ای کاربردی برای مبل هایی است که آسیب دیده اند. با وجود مراکز تعمیر حرفه ای شما نیازی به خرید مبلمان تازه نخواهید داشت. با این کار مبل ها به اندازه روز اولی که آنها را خریداری کرده اید، نو خواهند شد.

برای کاهش هزینه رویه کوبی می‌توان تنها اقدامات ضروری را انجام داد. رویه کوبی کامل شامل اقدامات مختلفی از جمله تعویض کناف مبل، تعویض پارچه و… است. زمانی که قصد داشته باشید این کار را با هزینه کم‌تر انجام دهید، می‌توانید از پارچه‌های ارزان‌تر استفاده کنید یا اقدامات جانبی که برای تعمیرات ضروری نیست را انجام ندهید. خانه شیک در تلاش است که علیرغم کاهش هزینه‌های تعمیرات مبلمان، معایب آن را تا حد امکان کاهش دهد. اما اگر مجموعه‌ای را دیدید که هزینه تعمیرات آن تا حد چشمگیری با سایر مراکز تعمیرات متفاوت است، ممکن است معایب زیر را داشته باشد.

ما سال‌ها در این حرفه بودیم و می‌دانیم که اثاثیه شما چطور خوب به نظر می‌رسند. بیایید به شما کمک کنیم با تعمیر و مرمت به جای تعویض، بیشتر از اسباب و اثاثیه خود استفاده کنید. تعمیرات مبل و تعمیر مبلمان تنها کاری است که ما انجام می‌دهیم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا به شما نشان دهیم که چطور می‌توانید بیش‌ترین سرمایه‌گذاری را با تعمیر مبل به دست آورید. تعمیرات مبل در اصطلاح به نوسازی و تغییرات در ساختار مبلمان گفته می شود، که تمامی ایرادات موجود از پارچه تا فوم و کلاف را در بر می گیرد. با هزینه ای بسیار کمتر از خرید دوباره مبل می توانید بر اساس سلیقه خود، یک ساختار و طرح تازه ای را در مبلمان و دکوراسیون محیط خانه و ادارات ایجاد کنید.

Sofashik تعمیر مبل

افراد زیادی برای تهیه جهزیه و یا تغییر دکور منزل خود، مبل استیل خریداری می کنند. مبلمان استیل نیز مانند انواع مبلمان و راحتی ها پس از مدتی استفاده مداوم، شکل Sofashik.com قیمت تعمیر مبل و زیبایی اولیه خود را از دست می دهد. در این صورت می توانید با انجام تعمیرات مبل استیل این مشکلات را برطرف کرده و ظاهر مبلتان را به شکل اولیه اش برگردانید.

بنابراین تعمیر مبل استیل نیز باید با مهارت و دقت زیادی انجام گیرد. فرو رفتگی پشتی و نشیمن، شکستگی تاج، دسته یا پایه مبل ، چرک شدن پارچه مبلی، فرسودگی فنر بندی ها، از بین رفتن رنگ کاری چوب مبل از جمله آسیب های مبلمان استیل میباشد. تنها یک تماس کافیست تا تعمیرات مبل خانه شیک با استفاده از بهترین متریال و با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب، مبلمان استیل کهنه یا آسیب دیده شما را مانند روز اول به شما تحویل دهد. هزینه مربوط به تعویض پارچه مبلی با توجه به نوع، جنس و متراژ پارچه متغیر است و تاثیر مستقیمی بر روی قیمت و هزینه تعمیرات مبل دارد. قابل ذکر است در انتخاب پارچه مبلی خود فقط به رنگ، طرح و جنس آن ها توجه نکنید بلکه عواملی چون قرار گیری مبل در کدام قسمت خانه و یا میزان تمیز کاری نیز توجه کنید زیرا رویه کوبی مبل جزو آن دسته از کار هایی است که هر چند سال یک بار انجام می شود. شاید تصور شما هم این باشد که مبل حتما باید زوارش  در آمده باشد و یا بسیار فرسوده و خراب باشد که آن را به دست تعمیرکار مبل بسپارید.

فرسودگی و از دست رفتن کیفیت مبلمان به قیمت و میزان مرغوبیت و یا حتی مکان قرار گیری مبل در خانه ربطی نداشته و خواه یا ناخواه پس از مدتی همه ما با این منظره (فرسودگی مبلمان) روبه رو می شویم؛ به قول معروف فرسودگی مبلمان ما دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. البته لازم به یادآوری است افرادی نیز هستند که به دلیل فرسودگی مبلمان خود را برای تعمیر به دست تعمیرکاران نمی سپارند بلکه برا ایجاد تغیراتی در طرح و رنگ آن دست به تعمیر می زنند. اگر مبل دارای کلاف خوبی نباشد حتی اگر آن را تعمیر کنید پس از مدت کوتاهی دوباره کیفیت خود را از دست می دهد و تمام هزینه هایی که صرف تعمیر مبل کرده اید بخ هدر می رود. پس به شما توصیه می کنیم قبل از اقدام به تعمیر کلاف مبل های خود را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و از باکیفیت بودن کلاف آن مطمئن شوید. هزینه تعمیرات مبل راحتی با توجه به نوع تعویض، تعمیر و میزان فرسودگی و کهنگی متفاوت است.

  • مجدداً به شما توصیه میکنیم به افراد کم تجربه با قیمت ارزان اعتماد نکنید چرا به دلیل کیفیت پایین کار شما مجبور به پرداخت چند باره هزینه های خواهید شد.
  • این اختلاف قیمت، به دلیل وجود ظرافت‌های بیشتر در رویه کوبی و بدنه اصلی مبل است.
  • البته این موضوع که مبل شما تا چه حدی فرسوده شده است، تعیین کننده این موضوع است که آیا هزینه تعمیرات مبلمان به صرفه است یا خیر؟ تشخیص اینکه که ترمیم برخی از مبل ها که عمر خود را کرده اند بهتر است یا خیر تنها توسط تعمیرکار مبل و افراد متخصص در این زمینه انجام می شود.
  • مبل راحتی بیش تر از سایر مبل ها خراب می شود در نتیجه نیاز به تعمیر دارد.

در این تصاویر، آنچه مبل‌ ها قبل از تعمیر بوده اند، در کنار تصاویر بعد از تعمیر آنها قرار گرفته است. بنابراین شما به خوبی میتوانید کیفیت کار خانه شیک را مشاهده کنید. بسیاری از افراد به این فکر میکنند که چوب چنار بهتر است یا راش؟ برای مبل های استیل و سلطنتی چوب راش انتخاب بهتری است. البته امروزه از چوب های مصنوعی رزینی نیز برای این نوع مبلمان استفاده میشود.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.