بهترین کلینیک کاشت مو در تهران لیست 10 تایی فایند کلینیک

کاشت مو روشی کاملا دائمی است که می تواند با حداقل تهاجم ظاهر فرد را بهبود بخشد.

اما دیده شده است که هزینه های پایین برخی مراکز ناشی از کیفیت پایین موادی است که برای کاشت استفاده می کنند. داشتن یک متخصص با تجربه در امور جراحی زیبایی از بسیاری از معیارهای یک کلینیک مهم تر است چرا که عدم حضور پزشکان مجرب در یک مرکز می تواند نتایج نامطلوب و آسیب های حبران ناپذیری در پی داشته باشد.

کاشت مو تهران

شما می‌توانید با مشاهده این عکس‌ها تا حدودی به کیفیت و توانایی پزشکان حاضر در آن مجموعه پی ببرید. علاوه بر این شما باید از میزان تجربه یک کلینیک آگاه باشید؛ این مورد را می‌توانید با سال تاسیس آن متوجه شوید. خانه سفید با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه خدمات زیبایی و پوست و مو، تجربیات موفقییت آمیزی در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است. در طی فعالیت ۲۰ ساله خود، خانه سفید به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

هزینه کاشت مو در تهران توسط بهترین دکتر کاشت موی کلینیک ماه زر

با توجه به نوع ریزش مو و حجم موی سر فرد پس از معاینه موثرترین و مناسب ترین تکنیک انتخاب می شود.

در این روش نیازی به برداشت فلپ جراحی ازمحل بانک موی فرد نبوده و با هولدرهای دستی به صورت دانه ای اقدام به برداشت گرافت میشود. هرچند تکنیک ها و پیشرفت های مربوط به کاشت مو در سالیان اخیر توسعه یافته اند، اما همچنان دریافت بهترین نتیجه به پزشک متخصص، کلینیک کاشت و تجربه آنها بستگی دارد. پس بهتر است دکتری انتخاب کنید که پروسه برداشت و کاشت مو را با دقت بالا و به صورت تدریجی انجام دهد. معمولاً پروسه کاشت مو به این صورت است که ابتدا متخصص ناحیه پوست سر را تمیز و پاکسازی کرده و سپس  ناحیه مورد نظر را بی حس می کند.

کاشت مو تهران

در ابتدا قبل از پرداختن به ویژگی‌های بهترین کلینیک کاشت مو به تعریف مختصری از کاشت مو خواهیم پرداخت تا افرادی که در مورد این روش اطلاعی ندارند، به طور مختصر با آن آشنا شوند. به جرات می‌توانیم ادعا کنیم که دکتر امید رحمانی از بهترین پزشکان حوزه کاشت مو ناحیه سر و کاشت ریش و سبیل در دنیا می باشد. کلینیک پوست مو و زیبایی پری سیما به مدیریت دکتر ابدالی با بیش از 22 سال سابقه و با مجوز رسمی از بهداشت آماده ارائه کلیه خدمات زیبایی از جمله کاشت مو، کاشت ریش، لیپوماتیک، لیزر موهای زائد، هایفوتراپی، تزریق ژل و بوتاکس و چربی و … می‌باشد.

باید توجه داشته باشید که در هنگام استحمام نباید فشار زیادی بر روی سر شما وارد شود و یا ناخن‌هایتان با گرافت‌ها تماس پیدا کند. مجموعه کلینیک فخرایی در شهر تهران در زمینه‌های کاشت مو، ابرو و ریش فعالیت دارد. اغلب مردم به اشتباه علت اصلی چربی موها را به چربی پوست سر وابسته می‌دانند.

بهترین روش کاشت مو کدام است؟

اما کاشت مو در ترکیه برای اروپایی‌ها و همچنین آمریکایی‌ها بسیار به‌صرفه است. همین دلیل هرساله افراد زیادی را از کشور‌های مختلف دنیا به ترکیه می‌کشاند. ما با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز اروپا ابتدا با استفاده از دستگاه لیزری ، بانک موی شما را اسکن و آنالیز خواهیم کرد و خط رویش مو را طراحی میکنیم و سپس باتوجه به وضعیت بانک مو و تراکم مورد نیاز ،به شما در مورد روش و نحوه انجام عمل کاشت مو مشاوره خواهیم داد. روش‌های بسیاری برای کاشت مو وجود دارد که بر اساس شرایط بیمار و بانک موی وی توسط پزشک متخصص و در طی جلسات مشاوره بعد از انجام معاینات لازم انتخاب می‌گردد.

از دیگر روش های مدرن و جدیدی که در کاشت طبیعی مو استفاده می شو روش میکروفیت می باشد. با استفاده از دستگاه ایمپلنتر بدون نیاز به برش و جراحی، گرافت ها بر پوست سر افراد پیوند زده می شوند. با ده کلینیک برتر کاشت مو در تهران این روش می توان کاشت مو پر تراکمی را به انجام رساند و به عبارتی افراد می توانند مویی پر پشت و بلند داشته باشند. در این روش ، گرافت های مو به صورت تک واحدی از بانک موی بیمار جدا می گردند.

خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی در زمینه پیداکردن بهترین کلینیک‌ها و مراکز کاشت مو و زیبایی کمک زیادی به ما می‌کند. به‌طوری‌که می‌توانیم تنها با چند کلیک ساده کلینیک‌های خوب و معتبر را در استان، شهر و منطقه زندگی خود پیدا کنیم. جستجو در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی معتبر از بهترین راهکارها برای تحقیق هستند. به‎‌ طوری‎که می‌توان در آنجا با مشورت و پرسش‌وپاسخ با دیگر افراد اطلاعات مهمی را در رابطه ‌با کیفیت عملکرد این مراکز کشف کرد.

معمولا کسانی که دچار ریزش مو هستند برای درمان ریزش موهای خود از شامپوها ، روش های خانگی ، محلول های رویش مو ، محلول های ضد ریزش مو ، قرص ها ، مکمل ها و … کلینیک کاشت مو آنیل، یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک های زیبایی در تهران است که خدمات متنوعی همچون کاشت مو، ابرو و غیره را به زیبا جویان ارائه می دهد. جهت اطلاع از تعرفه، دستگاه ها، روش های کاشت و شرایط قسطی پیوند مو، به کلینیک زیبایی آنیل مراجعه کنید. پایه‌ای ترین و مهم‌ترین موردی که لازم است یک کلینیک کاشته مو داشته باشد مجوز رسمی از وزارت بهداشت است.

آیا کاشت مو برای بانوان نیز مناسب است ؟ معمولا عمل کاشت مو در بین آقایان بسیار رواج دارد، اما معمولا بانوانی که ریزش مو با الگوی مردانه دارند هم اکثرا از عمل کاشت مو استفاده می کنند. موهای کاشته شده بعد از چه مدت زمانی رشد می کنند ؟ پس از دو الی سه هفته بعد از عمل موهای کاشته شده شروع به ریزش می کنند، که این ریزش مو موقت و طبیعی می باشد و از ماه سوم رویش مجدد آن ها شروع می شود، اما از ماه نهم به بعد نتیجی قطعی را خواهید دید. در روش کاشت مو FUT احتمال عفونت و التهاب به نسبت سایر روش ها بیشتر است.

بنابراین ممکن است بسیاری از زیباجویان این سوال در ذهن‌شان نقش ببندد که کاشت مو در شیراز بهتر است یا تهران؟ شاید بهتر باشد قبل از پاسخ به این سوال با انواع روش‌های کاشت مو آشنا شویم و بعد برگردیم به پاسخ این سوال. ریزش مو یکی از مشکلات شایع است که زن و مرد نمی‌شناسد و بسیاری از افراد را درگیر می‌کند. تقریبا 50 درصد از زنان و 60 درصد از مردان در سراسر جهان ریزش مو را تجربه می‌کنند که بخش زیادی از این رقم مربوط به افزایش سن است؛ اما عوامل دیگری مثل ژنتیک، تروما، استرس، سبک زندگی یا برخی مشکلات سلامتی نیز می‌تواند منجر به ریزش مو شود.

مراقبت های قبل از کاشت مو در تهران

اولین روش کاشت مو پیوند واحد فولیکولی یا FUT بوده که تحت عنوان روش کاشت باریکه نیز شناخته می‌شود. در طی این امر یک باریکه از پوست و موی ناحیه‌ سالم برداشته شده و به ناحیه‌ مد نظر پیوند داده می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از بهترین کلینیک‌های کاشت مو تهران را به شما معرفی کنیم. اما پیش از این امر بد نیست تا با نحوه‌ انجام کاشت مو و روش‌های آن آشنا شده و ویژگی‌های یک کلینیک کاشت مو خوب را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

  • اینکه آن کلینیک از چه نوع دستگاه‌های پیشرفته‌ای برای این کار استفاده کند.
  • عکس‌های مراجعین پیشین کلینیک، قبل و بعد از عمل کاشت مو، می‌تواند دیدی واقع‌بینانه نسبت به سبک کار یک کلینیک به شما بدهد.
  • یکی از مراکزی که این خدمات کاشت مو را در تهران ارائه می‌کند، کلینیک صدف است.
  • ما در این مطلب فقط مراکزی را معرفی کردیم که بهترین هستند و سایر کلینیک هایی که با رویکرد تجاری کار می کنند ممکن است در این لیست جای نگرفته باشند.
  • احترام نه به معنای لغوی، بلکه ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی، مهمترین نوع احترامی است که یک مرکز ایده‌آل درمانی برای بیماران و مراجعین قائل است.

اما امروزه به کمک پیشرفت های علمی این مشکل به طور کامل برطرف شده است. ریزش موی سر انواع متفاوتی دارد و در هر فرد بسته و ویژگی های فردی و دلایل ریزش مو میتواند متفاوت باشد. اگر شما روشهای متعددی را طی کرده اید اما به نتیجه مطلوب نرسیدید؛ بهتر است به متخصصین کلینیک الهام مراجعه کرده تا بهترین روش برای جلوگیری از ریزش مو برای شما مشخص شود. توجه داشته باشید  که برای کاشت مو در ناحیه مشخص باید از بانک موی بسیار خوبی برخوردار باشید تا از این طریق امکان کاشت مو میسر باشد.

کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا، با بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته و تحت نظر متخصصین حرفه‌ای، انتخابی مناسب برای کاشت مو است. کلینیک کاشت مو ایران FIT به عنوان اولین مرکز کاشت مو در ایران شناخته می‌شود که فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است.

کاشت مو تهران

بنابراین برخورداری از پیشرفته‌ترین تجهیزات یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین کلینیک کاشت مو در تهران می‌باشد که کلینیک پوست و مو آریایی دارای بهترین دستگاه‌ها و بهترین تجهیزات در خصوص کاشت مو می‌باشد. در حقیقت این روش زیبایی ، با جا به جایی موهای سر انجام می شود تا فضای خالی بین موها پر شود و تراکم موها به صورت یکنواخت قرار بگیرند. ما در این مقاله سعی کردیم که شما را در انتخاب بهترین دکتر کاشت مو در تهران همیاری کنیم.

از سویی دیگر قیمت بهترین مرکز کاشت مو تا حدود زیادی به مکان مرکز و استفاده از تجهیزات بستگی دارد.

این مورد یکی از اصول کاربردی در کلینیک ستاره ساعی می باشد و تمامی خدمات و امکانات بر پایه این اصل بنا شده است.

کاشت مو تهران

عمل لیفت پوستی یا بلفاروپلاستی یکی از رایج ترین روشهای جوان سازی صورت می باشد. کلینیک فرهمند ، ارائه دهنده خدمات از بین بردن موهای زائد با استفاده از لیزر.

  • یکی دیگر از کارهایی که می‌توان برای انتخاب یک کلینیک خوب درمانی انجام داد، پرس و جو از افرادی است که از خدمات درمانی مرکز مورد نظر استفاده کرده‌اند.
  • همه ما در طی زندگی باید بارها تصمیمات مهمی را بگیریم و از بین گزینه‌های پیش‌رو بهترین مورد را انتخاب کنیم.
  • هایفو یا هایفوتراپی روش خارق العاده ایست که میتواند به سفت شدن پوست کمک شایانی کند.
  • مشاهده این تبلیغات ممکن است باعث شود احساس سردرگمی کنید و نتوانید درست تصمیم بگیرید.
  • این مجموعه با حضور برترین پزشکان متخصص پوست و مو پزشکان عمومی، کادر پرستاری حرفه ای، تکنسین های برتر ایران و مشاورین ماهر قبل و بعد از عمل و استفاده از جدید ترین متد های بروز دنیا نهایت رضایت مندی مراجعین را خواهید داشت.

به خاطر داشته باشید در برخی موارد پزشک تشخیص می‌دهد که برای یک فرد به صورت ترکیبی از روش Fit و Fut به صورت هم زمان استفاده کند.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین کلینیک کاشت مو در تهران با دستگاه های به روز و مجهز، آشنا کنیم و معروف ترین دکتر درمان کچلی را برای شما خانم ها و آقایان، معرفی کنیم. کاشت مو یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین خدمات کلینیک زیبایی برای افزایش حجم و اندازه مو در آقایان است. همان طور که می دانید بسیاری از آقایان بنا به دلایل مختلف نظیر وراثت، شرایط آب و هوایی محیط کار و زندگی، استرس، بیماری و غیره دچار ریزش مو و بعضاً کچلی موضعی در بعضی از قسمت های سر می شوند.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما
ما از هوش مصنوعی برای تولید محتوای این وب‌سایت استفاده می‌کنیم و تضمینی برای صحت یا اعتبار اطلاعات ارائه شده نداریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.