قیمت و خرید پمپ آب خانگی، ساختمان و صنعتی، ۲۰ آبان ترب

V پک‌ها و U پک‌ها از سیل‌های متحرکی هستند که برای آب‌بندی پیستون و شافت پمپ‌ها استفاده می‌شوند. جنس آن‌ها معمولاً از چرم یا لاستیک طبیعی و مصنوعی یا پلاستیک می‌باشد.

پمپ آب
پمپ آب

الکتروپمپ مجموعه ای از الکتروموتور (عامل محرکه) و پمپ است که بخش موتور الکتریکی آن نقش تبدیل نیروی الکتریسته به نیروی مکانیکی جهت تامین انرژی لازم برای جابجایی و یا افزایش فشار در سیالات را بر عهده دارد.

پمپ دیزل ساز 1.5 اسب سانتریفیوژ دو پروانه DB160/01

اگر اورینگ در قطعه‌ای تحت فشار زیاد نصب شود، با گذاشتن یک رینگ فیبری در پشت آن از خارج شدن اورینگ
از شیار خود جلوگیری می‌کند. در صورت استفاده از دو رینگ فیبری اورینگ در وسط آن‌ها قرار می‌گیرد. در رابطه با پمپ‌های گریز از مرکز، سطل و سرپوش آن متناظر با قاب پمپ، سوراخ و لوله ورودی متناظر با ورودی و خروجی پمپ هستند و طناب و بازو متناظر کار پروانه را انجام می‌دهد.

برای این منظور باید حجم آب مورد نیاز، فشار مورد نیاز و مصرف انرژی مجاز را تعیین کنید. همچنین اتومات یا ست کنترل مناسب برای این پمپ ها، مدل های چینی پر کاربرد طرح DSK8 یا PC-19 است.

P25/160H پمپ دو پروانه برنجی تکفاز

این مدل پمپ آب در جابه جایی و پمپاژ آب برای باغات، آب استخر، مصارف خانگی کاربرد دارد.

پمپ آب

در اینجا ما به برخی از کاربردهای پمپ که برای پمپ های آب متداول است نگاه می کنیم. این پمپ ها از مکانیزم های مختلفی نسبت به پمپ های گریز از مرکز استفاده می کنند (در مورد چگونگی کار انواع پمپ ها در اینجا بیشتر بخوانید).

از پمپ‌ها برای انتقال سیال به یک ارتفاع معین یا جابجایی آن در یک سامانه لوله‌کشی یا هیدرولیک برای انجام کار مانند بالابرهای هیدرولیکی استفاده می‌نمایند. به عبارت کلی تر، پمپ دستگاهی است که سیالات غیرقابل تراکم را از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر جابجا می‌نماید. موقعیت نصب این مدل به صورت زمینی است و برای پمپاژ سیالات تمیز و عاری از هر نوع ماده ی جامد و خورنده مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ آب

حتما باید دقت شود سایز لوله ورودی آب به داخل پمپ حتی المقدور بزرگتر یا هم سایز پمپ آب خانگی با سایز لوله ورودی به پمپ باشد و ارتفاع سیال بالاتر یا همسطح با پمپ باشد.

پمپ آب

به دلیل نوع طراحی مدل خودمکش قابلیت پمپاژ آب با مخلوط گاز را دارد. از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات می توان به ابعاد و وزن کم، جابه جایی راحت و راه اندازی سریع اشاره داشت. برای اطلاع بیشتر از قیمت انواع پمپ آب، می‌توانید به سایت سولار مکانیکال مراجعه کرده و با مشاوران سایت در این بابت مشورت کنید. در نظر داشته باشید که برندهای نام‌برده‌شده هرکدام قیمت خاص خود را دارند.

  • پمپ های آب ساختمانی دو پروانه برای ساختمان های چهار طبقه و دارای هشت واحد که مساحت آنها حداکثر هفتاد و پنج متر است قابل استفاده هستند.
  • از ویژگی‌های بارز پمپ‌های ساخت رونیکس می‌توان به مصرف انرژی پایین، قدرت موتور و دبی بالا، صدای کم، خدمات پس از فروش منحصر به فرد و کیفیت ساخت بالا اشاره کرد.
  • این عدد که در واحد متر (m) می باشد به حداکثر ارتفاع عمودی پمپ می تواند آب را جابجا کند اشاره دارد.
  • در جدول زیر انواع پمپ پنتاکس سری PM برای استفاده در طبقه های مختلف ساختمان ارائه شده است که برای دریافت اطلاعات تکمیلی و محاسبه دقیق نیاز کاربری موردنظرتان می توانید با کارشناسان فروش نمایندگی آبیاران تماس بگیرید.
  • آنها طراحی شده اند تا مایعات غلیظ مانند آب فاضلاب، گل و یا آب حاوی ذرات جامد پمپ شوند.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.